Owify, telefonska podporna centrala v oblaku stremi k enostavni uporabi in hitri pridobitvi podatkov za podporne agente, kjer klicatelji želijo hitro pomoč ali dodatne informacije.
V ta namen smo podprli integracijo z Metakocko, ki agentom omogoča vse podatke o določeni stranki instantno. Agent lahko med klicem preveri vse podatke o naročilu klicatelja direktno preko Owify vmesnika in ni potrebno, da je prijavljen v Metakocko
V primeru, da klicatelj kliče iz iste telefonske številke, kot jo je dal na naročilo, Owify avtomatsko prikaže vse podatke o naročilu ali naročilih klicatelja agentu ob sprejetju klica. Integracija omogoča tudi iskanje po naročilih ali kupcu in klic iz Owify-a z enim klikom
Owify in metakocka integracija omogoča takojšnje pridobivanje podatkov iz spletnih trgovin zgrajene na:
- Shopify
- WooCommerce
- Amazon.com
- Ebay
- Shopamine
- Mimovrste
- Enaa
Prednosti uporabe telefonskega sistema Owify
Optimizirajte in prilagodite vaše dohodne in odhodne klice
Spletni vmesnik
Telefonska podporna centrala v oblaku - Delo direktno iz vašega brskalnika - brez kablov in nepotrebne telefonske opreme.
Lokalne telefonske številke
Pridobite lokalno telefonsko številko v več kot 70 državah v evropi in po svetu.
Ugodni klici
Najugodnejši telefonski klici doma in v tujini. Na voljo v več kot 70 držav v evropi in po svetu.