Owify Lite
Owify Lite
Optimalna rešitev za obdelavo vseh dohodnih in odhodnih klicev
Podporni klicni center v oblaku
Vse na enemu mestu
Storitev je namenjena podjetjem, ki želijo centralizirati in avtomatizirati klicne procese ter vzpostaviti lokalno prisotnost doma in v tujini z lokalnimi telefonskimi številkami. Možnost tudi dela preko mobilne aplikacije za agente, kateri so terenski.
Lastnosti Owify lite
Optimizirajte in prilagodite vaše dohodne in odhodne klice
Spletni vmesnik
Uporabnik potrebuje slušalke in mikrofon. Deluje tudi v mobilnih brskalnikih, ki podpirajo webRTC (Chrome, Edge).
Imenik
Agent lahko doda kontakt kot skupni kontakt. Tako tudi ostali agentje vidijo ta kontakt in so vse informacije, ki se obesijo na ta kontakt, vidne vsem.
Pošiljanje SMS-ov
Ko je kontakt shranjen, se mu lahko pošlje SMS. Kot pošiljatelj se lahko nastavi naziv podjetja, storitve ali pa telefonska številka.
Zgrešeni klici
Vsak neodgovorjeni klic se zabeleži kot zgrešeni klic in ga agenti vidijo. Ko agent pokliče nazaj, se klic izbriše iz seznama, da se ne kliče ponovno s strani agenta.
Sticky agent
Ko uporabnik pokliče naslednjič, najprej zvoni agentu s katerim se je nazadnje pogovarjal. Če je le-ta prost klic sprejme. Če ne, gre klic naprej k drugim agentom.
Barve agentov
Klic, ki je neodgovorjen in se je s to številko že kdo pogovarjal, se obarva z barvo, ki jo ima agent izbran v profilu. Tako lahko agentje takoj vidijo kateri zgrešen klic je bil zanj.
Konverzija
Med pogovorom lahko agent pritisne gumb konverzija. Kaj je konverzija je odvisno od tega kaj stranka dela. Pri spletnih trgovinah je to npr. Prodaja preko telefona. Tak klic potem statistika upošteva in prikaže uspešnost agenta glede na število sprejetih ali klicanih klicev.
Prikaz dosegljivosti agentov
Agent vidi seznam sodelavcev in kdo je prijavljen in prost. Tako lahko preveže klic k sodelavcu ali pa ga interno pokliče, da se pogovori s klicateljem.
Pravice
Administrator lahko določi kateri agent bo lahko opravljal klice iz katere številke in na katero številko se bo javljal. Tako se lahko agente segmentira po telefonski številki in jeziku, ki ga govori.
Potrebujete dodatne informacije?
Brezplačno svetovanje in predstavitev