Owify

Brezplačno svetovanje

Brezplačno svetovanje

Integracija Metakocka in Owify

Owify, telefonska podporna centrala v oblaku stremi k enostavni uporabi in hitri pridobitvi podatkov za podporne agente, kjer klicatelji želijo hitro pomoč ali dodatne informacije.

V ta namen smo podprli integracijo z Metakocko, ki agentom omogoča vse podatke o določeni stranki instantno. Agent lahko med klicem preveri vse podatke o naročilu klicatelja direktno preko Owify vmesnika in ni potrebno, da je prijavljen v Metakocko

V primeru, da klicatelj kliče iz iste telefonske številke, kot jo je dal na naročilo, Owify avtomatsko prikaže vse podatke o naročilu ali naročilih klicatelja agentu ob sprejetju klica. Integracija omogoča tudi iskanje po naročilih ali kupcu in klic iz Owify-a z enim klikom

Owify in metakocka integracija omogoča takojšnje pridobivanje podatkov iz spletnih trgovin zgrajene na:

  • Shopify
  • WooCommerce
  • Amazon.com
  • Ebay
  • Shopamine
  • Mimovrste
  • Enaa

Prednosti uporabe telefonskega sistema Owify

Optimizirajte in prilagodite vaše dohodne in odhodne klice

100 %
Obdelanih klicev
20 %
Izboljšana produktivnost agentov
17 %
Izboljšanje zadovoljstvo strank (CSTA)

Spletni vmesnik

Telefonska podporna centrala v oblaku - Delo direktno iz vašega brskalnika - brez kablov in nepotrebne telefonske opreme.

Lokalne telefonske številke

Pridobite lokalno telefonsko številko v več kot 70 državah v evropi in po svetu.

Ugodni klici

Najugodnejši telefonski klici doma in v tujini. Na voljo v več kot 70 držav v evropi in po svetu.

Želite dodatne informacije?

Brezplačno svetovanje in predstavitev

Stopite v stik z nami

Podjetja, ki nam zaupajo:
Podjetja, ki nam zaupajo: